Lideri izləmə – lider ol. Özünü dünya üzrə İT həllərinin lideri olan “INNOVA TECHNOLOGY”-də karyeraya həsr et.
Karyera İmkanları
Qlobal liderlik və innovasiya geniş istedad və bacarıq spektri tələb edir. Innova Technology-də bu, dizayn mühəndisliyi, istehsal və informasiya texnologiyaları sahələrində dünyanın ən yaxşılarını bir araya gətirmək deməkdir. Əgər bu sahələrdən birində və ya digər istiqamətlərdə karyera qurmaqla maraqlanırsınızsa, potensial vakansiyaları jobs-innova bölməsində araşdıra bilərsiniz.
Vakansiyalar
Business Development Manager
Vəzifə öhdəlikləri:
- Potensial müştərilərlə əlaqə qurmaq, görüşlər təşkil etmək.
- Yeni marketinq təşəbbüslərini planlaşdırmaq və nəzarət etmək.
- Yeni imkanlar tapmaq üçün təşkilatları və fərdləri araşdırmaq.
- Mövcud müştərilərin dəyərini artırmaq və yenilərini cəlb etmək.
- Yeni bazarlar tapmaq, inkişaf etdirmək və satışları yaxşılaşdırmaq.
- Konfranslarda, görüşlərdə və sənaye tədbirlərində iştirak etmək.
- Müştərilər üçün kommersiya təklifləri və kotirovkalar hazırlamaq.
- İnkişaf komandası və biznesin böyüməsi üçün hədəflər müəyyənləşdirmək və onların yerinə yetirilməsini təmin etmək.
- İşçiləri öyrətmək və komanda üzvlərinin bacarıqlarının inkişafına kömək etmək.
Tələblər:
- Biznes, marketinq və ya əlaqəli sahə üzrə bakalavr dərəcəsi.
- Satış, marketinq və ya əlaqəli sahədə təcrübə.
- Güclü ünsiyyət bacarıqları və İT savadlılığı.
- Mürəkkəb layihələri idarə etmək və çoxsaylı tapşırıqları yerinə yetirmək bacarığı.
- Əla təşkilati bacarıqlar.
- Minimal rəhbərliklə işləmək, təşəbbüskar olmaq və qeyri-müəyyən vəziyyətləri idarə etmək bacarığı.
- Word, Excel, Outlook və PowerPoint proqramlarında peşəkarlıq.
Son müraciət tarixi: 01.10.2021
Project Manager
Vəzifə öhdəlikləri (Layihə Meneceri):
- Layihələrin planlaşdırılması, icrası və nəzarətini təmin etmək.
- Müştərilər və daxili komandalarla mütəmadi əlaqə saxlamaq.
- Layihə büdcəsini və resurslarını idarə etmək.
- Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə olunması.
- Komanda üzvlərinin fəaliyyətini koordinasiya etmək və nəticələri izləmək.
- Layihənin gedişi haqqında rəhbərliyə hesabat təqdim etmək.
Tələblər:
- Biznes idarəçiliyi, İT və ya əlaqəli sahə üzrə bakalavr dərəcəsi.
- Layihə idarəetməsi üzrə minimum 3 il təcrübə.
- Scrum və Agile metodologiyaları barədə biliklər.
- Əla təşkilati və ünsiyyət bacarıqları.
- Çoxsaylı tapşırıqları eyni anda idarə etmək bacarığı.
- MS Project, Jira və ya oxşar proqramlarda işləmə bacarığı.
Son müraciət tarixi: 25.04.2022
Help Desk
Vəzifə öhdəlikləri (Helpdesk Mütəxəssisi):
- İstifadəçilərdən daxil olan müraciətləri qəbul etmək və qeydiyyata almaq.
- Texniki problemlərin ilkin diaqnostikasını aparmaq və həll etmək.
- Zəruri hallarda müraciətləri müvafiq şöbəyə yönləndirmək.
- İT avadanlıqlarının və proqram təminatının düzgün işləməsini təmin etmək.
- İstifadəçilərə dəstək və məsləhət vermək.
- Helpdesk sistemində gündəlik hesabatların aparılması.
Tələblər:
- İnformasiya texnologiyaları üzrə təhsil və ya ekvivalent biliklər.
- Helpdesk və ya İT dəstək sahəsində təcrübə arzuolunandır.
- Windows və Office proqramları üzrə biliklər.
- Ünsiyyətcil və müştəriyönümlü olmaq.
- Kollektivdə işləmə və stresli vəziyyətlərdə qərar vermə bacarığı.
Son müraciət tarixi: 20.09.2022
Network Engineer
Vəzifə öhdəlikləri (Şəbəkə Administratoru):
- Şəbəkə avadanlıqlarının (switch, router, firewall və s.) quraşdırılması və idarə olunması.
- Şəbəkə infrastrukturunun təhlükəsizliyini təmin etmək.
- Şəbəkə performansını izləmək və optimallaşdırmaq.
- VPN, VLAN və digər şəbəkə xidmətlərini qurmaq və dəstəkləmək.
- Gündəlik monitorinq və problemlərin həllini təmin etmək.
- Şəbəkə üzrə sənədləşmə və hesabatların aparılması.
Tələblər:
- İT və ya əlaqəli sahə üzrə ali təhsil.
- Şəbəkə idarəçiliyi üzrə minimum 2 il təcrübə.
- Cisco, Mikrotik və ya digər şəbəkə avadanlıqları üzrə biliklər.
- TCP/IP, DNS, DHCP, VPN texnologiyaları haqqında dərin biliklər.
- Komanda ilə işləmə və məsuliyyətlilik.
- CCNA və ya oxşar sertifikat üstünlükdür.
Son müraciət tarixi: 15.03.2023